5/11 + 6/11

6. listopadu 2018 v 9:02 | viv-dream |  deník/jídelníčky
6.11.
Dnes se chci vážně vejít do 1075 kcal, tak uvidíme. Tak to dnes nevyjde :D Dnes to bude tak 1300 kcal.
Nutrienty by měly být takto:
B: 79 g | S: 143 g | T: 44 g | vl: 28 g
= Což je dobré, tak už to jen vydržet a fakt nepřidávat nic dalšího!

Po pondělním fitku a nedělním 7 kilometrovém běhu jsem solidně zmožená, ale možná si udělám pár cviků na vršek, břicho a záda, ale fakt MOŽNÁ! :D



..........................
5.11.

S: jihočes.zákys borůvka, káva s mlékem
sv: minijablko
O: 1,5 raw tyčka
sv: 0,5 raw tyčka
sv: protein-drink (po posilce)
V: jablko, zelenin.salát, 50g šunka, 15 g BP

KJ nevím, ale jsem spoky.

60 min. fitko (lekce kruháč, + pár cviků na prsa a ruce)

.....................................

Práce mi bere šíleného času a energie ... :/ ... což o to, baví mě, ale ubíjí mě to, že pak už nemám tolik sil věnovat se své škole ... a hlavně, hlavně ten čas, který mi to vezme na úkor školy .... jenomže nájem se z něčho platit musí, no ... a "zdravotní" také :/

.....................................

PROSBIČKA NA VÁS: ODKUD ČERPÁTE ONLINE OBRÁZKY? (Máte nějaké tipy na stránku, kde jich je hodně, legálně a free?)






.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sugar Sugar | Web | 6. listopadu 2018 v 15:19 | Reagovat

1300 je krásný 😉 S tou prací to máš těžký. 😕 Taky jsem studovala na Bc. při práci a nebylo to snadný, ale jak píšeš. Složenky se samy nezaplatí. S pohybem se nepřetahuj. 😉

2 Lamisine Lamisine | E-mail | Web | 6. listopadu 2018 v 19:05 | Reagovat

Veľmi cením ten pohyb. Naozaj rešpekt, pretože som športový antitalent. Aká raw tyčinka to bola? O:) ♥

3 Josslyn Josslyn | Web | 6. listopadu 2018 v 20:39 | Reagovat

Zvládla jsi to krásně, jídelníček je super :) Obrázky čerpám z WeHeartIt. Pokud chceš stahovat legálně, zkus Pixabay, ale asi tam moc thinspa nebude.

4 Eileen Eileen | E-mail | Web | 7. listopadu 2018 v 14:41 | Reagovat

Páni, v pohybu Tě opravdu obdivuji. :)
Budu Ti držet palce, ať se Ti dál daří v pohybu a v jídle, a ať zvládáš školu a práci nějak skloubit dohromady.

Jinak děkuji moc za Tvé komentáře na mém blogu.
Co se týče Tvých otázek, měla jsem maximálně 52 kg, ale nikdy jsem neměla tendenci k obezitě. Takže i když jsem se přejídala fakt hodně, tak všechno bylo vidět především na břichu (velké břicho má i má máma) a potom trochu na stehnech. Poslední dva roky jsem byla chvílemi úspěšná a chvílemi neúspěšná. A dnů kdy jsem se přejídala bylo méně a méně. :) Jednalo se také o tu zdravotní stránku, na kterou to přejídání mělo dopad.

S tím pohybem, u mě je především velký problém neustálá únava. Takže toho během dne moc nezvládám. A řeším mnohdy jestli budu mít nějaký větší pohyb a nebo se vrhnu na jiné důležitější věci, které prostě musím udělat. Ale nebudu lhát, dříve jsem měla více času, a byla jsem prostě líná. Procházky jsou pro mě maximum, které pro sebe mohu v aktuální době udělat. Až budu mít lepší fyzičku, tak možná přidám i něco jiného.

5 skinnyweirdo skinnyweirdo | Web | 8. listopadu 2018 v 10:37 | Reagovat

Teda, fakt makáš. Klobouk dolů. :))
K těm obrázkům - tumblr, weheartit.

6 Sugar Sugar | Web | 8. listopadu 2018 v 20:03 | Reagovat

Děkuju, už jen 1 den a hurá! Konečně se pořádně nadlábnu. 😊😂 Ty tyčky taky miluju. Nejvíc čoko, vanilku a bílou čokoládu. 😍
Manželovi jsem nic neřekla, o 2 půstech týdně ví a už se smířil, protože sám vidí, že si tím váhu jen udržuju. Tohle je výjimka, co podle mě nestojí za zmínku. 😊 A pokud si něčeho všiml (spíš ne), asi to připisuje nemoci.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama