3.12.

3. prosince 2018 v 21:22 | viv-dream |  deník/jídelníčky
s: jogurt opočenský ve skle (jahoda), 20g Belgian 72% čoko, káva + 70 ml bio mléko 4%
sv: pomeranč
o: jogurt jopoč. (meruňka), jogurt agrola ve skle (višeň)
sv: protein po fitku
v: zelenina dušená na másle (fazolové lusky + mrkev) + sezam.semínko + vejce

= 1125,4 kcal (B: 66g | S: 107 g | T: 48 g )

pohyb: 1 hod. fitko (intenzivní) = - 238 kcal

den: náročný, vraždila bych ... asi budu muset dát výpověď - nezvládám s tou svou prací školu .... nechce se mi, ale asi budu muset ...

Dnes se mi kalorie podařily dát tak, že jsem spokojená. Postupně se chci dopracovat na sacharidy do 100g.

thinspo, skinny, and body goals image
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sugar Sugar | Web | 3. prosince 2018 v 22:49 | Reagovat

Zkus zatnout zuby, sice teď bude zkouškový a bude to napalici, ale bude to stát za to, když to zvládneš. Taky mě to teď čeká. 8-O
Jídlo máš zajímavý, hodnoty pěkný. Zase se divím nad tvým obědem. :-)
Aspoň ses mohla odreagovat ve fitku.

2 skinnyweirdo skinnyweirdo | Web | 4. prosince 2018 v 9:02 | Reagovat

Tak to je krasny jidelnicek. :)) Jsi sikulka, jen tak dal!

3 skinnyweirdo skinnyweirdo | Web | 4. prosince 2018 v 17:30 | Reagovat

Ahoj, kočko, děkuju za komentář a že sis přečetla můj sloh ♥ odpovím ti tady :)
1) Jak jsi začala ty? Ze dne na den?
To zase uplně né, já jsem se bála sacharidů už dřív, takže vždy v dietě jsem jich jedla do 100g/den (ale né že bych to vždy striktně dodržela). Když jsem začínala teď, měla jsem to nejdříve nastavené, že budu jíst do 50g. Začala jsem ubírat tak nějak samovolně, až to najednou bylo na 20g. Takže to bylo spíš postupné, i když na těch 50g to byl asi ze začátku skok. Dneska bych nejraději jedla do 10g, ale to se né vždy podaří, když pak zjistíš, že vlastně i žvejkačka nebo paprika má nějaké sachry.

2) K té koncentraci - asi ze začátku jsem byla unavenější, ale teď už to tak nemám, řekla bych, že jsem si na to zvykla fakt dobře :) Ale raději to zkus fakt postupně, spousta lidí, co se vrhnou na ketózu, zažívaj ze začátku hnusný stavy podobné chřipce. Já jsem se tomu naštěstí nějak vyhla. :)) Ale nějaký negativa to samozřejmě taky má, bývám víc podrážděná a snadno mě věci naštvou. Ale každý to má jinak.

.....
"Dost o tom uvažuji, ale zatím ještě nevím, jak začít, asi prostě postupně, snížit do 110 g /den, pak do 100... a postupně snižovat víc a víc ... ?"

Jj, určitě to snižuj pomalu :) a fakt se neboj tuků, tučných sýrů, másla, sádla, vajíček, slaniny, tučných ryb, ořechů. A načti si nějaké věci o tom, jak ketóza funguje, třeba i nějaké postřehy lidí, co to taky dodržují. :) Uvidíš, že je to fajn.

"Jo, a 3. dotaz: Když jsi náhodou donucena sníst více sacharidů, nerozhodí tě to? Nemáš pak v dalších dnech problémy "se držet", nebo "s únavou", "s koncentrací" ?"

Rozhodí. Ale to spíš jen psychicky. Hubnutí to samozřejmě na chvíli zastaví... pro představu - po dodržování low carb jsem 1 celý týden jedla vysoce sacharidově a přibrala jsem 3 kila. Není to strašné a shodila jsem to zpátky, ale musíš pořítat s tím, že jak se do tohodle pustíš, příjem sacharidů ti to vždycky rozhodí. Ještě si vzpomínám, že jsem byla potom hrozně vyčerpaná. Jakoby až "opilá" těmi cukry. Pro tělo to byl šok.

Strašně mě potěšilo, že ses mě zeptala, ale fakt nejsem nějaký odborník a ani ho ze sebe nechci dělat, takže si radši všechno ještě načti a promysli, než se do toho pustíš. :) Je spousta lidí, kteří hubnou i s vysokým příjmem sacharidů (skvělý příklad je třeba Dewii), každému vyhovuje něco jiného. :))

Přeju hodně štěstí, kočko :*

4 skinnyweirdo skinnyweirdo | Web | 4. prosince 2018 v 17:32 | Reagovat

Ještě jsem chtěla poznámku k tomu, jak jsi psala, že mozek jede na sacharidy. To je sice pravda, ale když mu je sebereš, neznamená to, že strádá, jen si tu energii začne brát z nového zdroje - ketonů. :) Takže argumenty typu "budeš mít z mozku brokolici" jsou mimo mísu. :D :D

5 Skinnyweirdo Skinnyweirdo | Web | 5. prosince 2018 v 14:42 | Reagovat

Ahoj, zlato :) ja to drzim co nejmin proto, ze mam zaroven s tin nizky prijem kalorii. Nekde jsem cetla, ze zalezi i na celkovem pomeru jednotlivych zivim. A tim, ze jim malo, se ten pomer sacharidu zvetsuje, i kdyz je jich treba pod 20. Ale ja to dost hrotim. Zkus to brat vic na pohodu. :))
Jinak souhlasim, kdyz jim podle sebe hezky, jsem se sebou spokojena 😀
Mej se krasne :)

6 Hanča Hanča | Web | 6. prosince 2018 v 3:14 | Reagovat

Jestli musíš tak musíš, nechceš abys ty nervy "odsrala" na zdraví, ne? ;-)

7 Meavinka Meavinka | Web | 6. prosince 2018 v 21:48 | Reagovat

Mrzí mě, že to ějak nestíháš, nešlo by to třeba jen odříct pár směn a urovnat si to všechno? Mě to někdy stačilo. Dohnala jsem věci do školy a pak zase začala chodit i do práce. Na druhou stranu asi vyhovuje všem něco jiného, co si najít nějakou lepší a jednodušší práci, která nebude tolik namáhavá?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama